loading...
سایت هوادارن سلطان احساس مجید خراطها
سامان سلیمی بازدید : 28 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
مصاحبه مجید خراطها در حاشیه اجرای خیابانی در مجموعه تئاتر شهر
مجید خراطها : می‌خواستم به خودم و دیگران گوشزد کنم که همزمان با ایام نوروز، بیماران نیازمند را فراموش نکنیم



مجید خراطها دقایقی پیش در قالب یک کنسرت خیابانی در حمایت از بیماران نیازمند و کودکان سرطانی در محوطه باز تئاتر شهر تهران به اجرای برنامه پرداخت

خراطها در گفتگو با «نسیم»: می‌خواستم به خودم و دیگران گوشزد کنم که همزمان با ایام نوروز، بیماران نیازمند را فراموش نکنیم
به گزارش خبرنگار «نسیم»، مجید خراطها، خواننده پاپ کشورمان ساعتی پیش در قالب یک کنسرت خیابانی در حمایت از بیماران نیازمند و کودکان سرطانی در محوطه باز تئاتر شهر تهران به اجرای برنامه پرداخت، در این اجرای خیابانی که با استقبال بالای مردم روبرو شد، بروشورهایی مروط به حمایت از کودکان سرطانی در میان مردم پخش شد.
مجید خراطها در این اجرای خیابانی با تکنوازی گیتار به اجرای برنامه پرداخت، و تمامی قطعات نوستالژیک خود را برای مخاطبان خواند.
مجید خراطها در گفتگو با «نسیم» درباره انگیزه‌های شخصی خود گفت: یکی از مهمترین انگیزه‌های شخصی من از برپایی این کنسرت خیابانی این است که می‌خواستم به خودم و دیگران گوشزد کنم که همزمان با نزدیکی به سال جدید، بیماران نیازمند را فراموش نکنیم.
وی افزود: از سوی دیگر می‌خواستم به سایر هنرمندان کشور بگویم می‌توان با چنین اقداماتی ولو نمادین از بیماران نیازمند جامعه و کودکان سرطانی حمایت‌های جدی به عمل آورد.

منبع : www.nasimonline.ir/NSite/FullStory/News/?Id=835732

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 237
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 270
  • بازدید ماه : 467
  • بازدید سال : 2,184
  • بازدید کلی : 27,190