loading...
سایت هوادارن سلطان احساس مجید خراطها
سامان سلیمی بازدید : 84 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
گزارش تصویری از کنسرت مجید خراطها در اریکه ایرانیان
پخش شده از پایگاه خبری تحلیلی موسیقی ما
+ دانلود فیلم گیتار زدن مجید خراطها جلوی سالن اریکه برای هوادارانش
رکورد شده از سایت موسیقی ما



گزارش کنسرت به نقل از سایت موسیقی ما: کنسرت «مجید خراطها» در سالن «اریکه ایرانیان» برگزار شد. این برنامه که سومین کنسرت رسمی او از زمان اخذ مجوز رسمی فعالیت بود طی روزهای 13 و 14 اسفندماه در تهران روی صحنه رفت.خراطها زمستان سال گذشته اولین آلبوم رسمی خود به نام «دیگه میرم» را منتشر کرد و طی سال جاری نیز نسبت به ارائه چند تک قطعه اقدام کرده بود. در ادامه گزارش سایت «موسیقی ما» از آخرین سانس این کنسرت را می خوانید:

پس از چند دقیقه تاخیر ابتدا ویدئویی از کنسرت های قبلی مجید خراطها و سفرهای او و حضورش در مراسم های مختلف پخش شد.

البته این گمانه زنی در میان حضار به وجود آمد که این ویدئو بخشی از فیلم مستند زندگی خراطها است که به زودی منتشر خواهد شد. پس از این ویدئو، او در میان هیجان طرفداران‌اش به صحنه آمد. همانند تمامی کنسرت هایش هم این بار با قطعه «مسافر» برنامه را آغاز کرد و در ادامه قطعه «منو ببخش» را اجرا کرد. پیش از قطعه «بلاتکلیف» ، نوازنده ویولن ارکستر ساز خود را به خراطها داد که این حرکت و نوازندگی او با استقبال حضار همراه شد. این خواننده سپس به سراغ قطعه «24» رفت که چندی پیش منتشر کرده بود. در جریان اجرای 24 چند شاخه گل از میان تماشاگران به سمت استیج پرتاب شد که این حرکت ممانعت نیروهای حراست را به دنبال داشت.

یکی از دلایل شهرت طرفداران مجید خراطها برای خلق لحظات جالب در کنسرت های او است. در هنگام اجرای قطعه «دیگه میرم» دو تن از تماشاگران بنری را روی دست های خود بلند کردند که با توجه به مضمون ترانه روی آن نوشته شده بود: «کفشاتو قایم بکنم؟»! که تماشای این صحنه با لبخند خراطها و اعضای ارکسترش همراه بود.

خواننده آلبوم «دیگه میرم» پیش از قطعه «حلقه» گفت:«این قطعه تقدیم به کسانی است که هرگز نرسیدند و گاهی بهتر است هرگز نرسید تا اینکه دیر رسید». کمی از آغاز این ترانه نگذشته بود که یکی از طرفداران خراطها با سرعت بالا خود را به استیج رساند و لحظاتی خواننده محبوبش را در آغوش گرفت. چند لحظه بعد دومین نفر که قصد پرش روی استیج را داشت توسط نیروهای حراست متوقف شد.

در اواخر برنامه نیز نفر سومی قصد انجام این اقدام دور از عرف اجراهای داخلی را داشت که با هوشیاری عوامل اجرایی ، توفیقی نصیبش نشد. این سه نفر به صندلی های خود هدایت شدند و بالای سر هرکدام یک نیروی حراست تا پایان برنامه ایستاد!

در بخش دیگر برنامه ، خراطها اعلام کرد که پدر و مادرش نیز در سالن حضور دارند و بوسه ای بر دستان آنها زد و گفت:«اکنون می خواهیم از تمامی مادران قدردانی کنیم. می خواهیم این بخش را به مادرانی تقدیم کنیم که نیستند و یا سالمندانی که روی تخت بیمارستان هستند». او پشت پیانو نشست و قطعه «مادر» را در یک فضای احساسی خواند و اشک از چشمان خودش و اغلب حضار جاری شد.

همزمان نیز ویدئویی از مادران سالخورده در نمایشگر سالن پخش می شد.

*حواشی:

*«ژیلا صادقی» ، «فرزاد حاتمی» ، «نیما رسولی» ، مهندس «دهقان» (مدیرعامل فرودگاه بین المللی امام خمینی)، سرهنگ «مجرد» از پلیس راهور مهمانان این سانس کنسرت بودند. آقای «کبیری» به نمایندگی از جانبازان سرافراز آسایشگاه ثارالله در سالن حضور داشت.

*علاوه بر بنرهایی که گاها از سوی تماشاگران نمایش داده می شد ، یکی از حاضرین با هماهنگی عوامل سالن به روی استیج رفت و یک بنر بزرگ حاوی اشعار خراطها را به او تقدیم کرد.

* در سانس های اول و دوم این کنسرت نیز تابلو فرشی نفیس به این خواننده از سوی دوستدارانش اهدا شد.

* احمد پور مخبر و پسرش ، علی کاظمی، نفیسه روشن و همسرش و نعیمه نظامدوست از دیگر چهره هایی بودند که در سالن اجرای برنامه حضور داشتند.

....................................................................
فیلم گیتار زدن مجید خراطها جلوی سالن اریکه برای هوادارانش

دانلود با لینک مستقیم

دانلود از سرور پرشین گیگ / لینک کمکی

برای مشاهده آنلاین ویدیو به لینک زیر مراجعه کنید...

www.musicema.com/node/196224

....................................................................
دانلود تمامی عکس های منتشر شده از سایت موسیقی ما در یک فایل زیپ
با لینک مستقیم

دانلود تمامی عکس های منتشر شده از سایت موسیقی ما در یک فایل زیپ
از سرور پرشین گیگ / لینک کمکی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 495
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 1,757
  • بازدید کلی : 26,763