loading...
سایت هوادارن سلطان احساس مجید خراطها
سامان سلیمی بازدید : 87 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مجید خراطها با نام 24 ماه + متن آهنگ
ترانه , آهنگ , تنظیم :مجید خراطها / باغلاما الکتریک , ستار , گیتار : سعید فرازمند
ویولن و ارکستر زهی : پیمان رشیدی / کلارینت : هومن رها
پیانو , ویولن آلتو : مجید خراطها / ضبط , میکس , مسترینگ : ایمان حجت "استودیو راگا"

www.Soltane-Ehsas.com



دانلود با لینک مستقیم


............................................................................................

دانلود از سرور پیکوفایل / لینک کمکی


............................................................................................

کاور آهنگ

............................................................................................

متن آهنگ 24 ماه


شاید بیشتر از من باهاش راحتی ، شاید بیشتر از من باهات راحته

همش چشم به راهم که شاید بیای ، الان 24 ماه و چند ساعته

خودت وعده دادی،خودت پس زدی ، از اون روزی که رفتی کم طاقتم

نفهمیدی قلب من از چی پره ، ازت 24 ماهه ناراحتم

یه روز تشنه بودی واسه دیدنم ، کی اومد که قلبت ازم سیر شد

دقیقا زمانی که وقتش نبود ، من دلگیر شدم،تو دلت گیر شد

توی موج رفتار سرد 2 سال ، نشستم که آب از سرم رد بشه

به من باشه که تا تهش تشنه ام ، میرم تا نزارم برات بد بشه

میمیرم بعد تو من میرم، جای تو از قلبم حقمو میگیرم

چقدر بگذره تا فراموش شی ، چقدر خواب شب از سرم بپره

سوالم ازت اینه، واضح بگو ، چقدر مهربونه، چیش از من سره!؟

منو قانعم کن گلم لااقل ، بگو چیش یه ذره شبیه منه

بدون راضیم به تصمیم تو ، اگر راضی میشی دلم بشکنه

همش حس میکردم تو پشت دری ، نبودی در وا شد و بسته شد

با تکرار این لحظه بعد از 2 سال ، در خونمون بی تو وابسته شد

دوست دارم اما دیگه بستمه ، ازم کینه داری ازت دلخورم

اینم هدیه سال دوم گلم ، با دستام تو رو،دست اون میسپارم

میدونی چون که با احساسم ، هرچی بدتر میشی، بازم روت حساسم

بی تابم با خیالت هر شب ، ای دلکم طاقت،توبه کن لامصب

ضعفم بود مهربونی کردم ، هر دفعه میری تو، چرا من برگردم

میمیرم بعد تو من میرم ، جای تو از قلبم حقمو میگیرم

آخرین بار با تو گفتم و خندیدم، از یه همچین روزی خیلی می ترسیدم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 318
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 351
  • بازدید ماه : 548
  • بازدید سال : 2,265
  • بازدید کلی : 27,271