loading...
سایت هوادارن سلطان احساس مجید خراطها
سامان سلیمی بازدید : 24 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد مهدی حامیان به نام رو به روم بشین + متن آهنگ
ترانه و اهنگسازی و تنظیم: "مجید خراطها"



دانلود با لینک مستقیم


............................................................................................

دانلود از سرور پرشین گیگ / لینک کمکی


............................................................................................

دانلود از سرور پیکوفایل / لینک کمکی


............................................................................................

کاور آهنگ

متن آهنگ روبروم بشین

حالا که وقت رفتنه یه چیز ازت میخوام همین

فقط میخوام نگات کنم یه لحظه روبه روم بشین

شاید یادت بیاد منو منی که میمردم برات

قبول میکردی حرفامو قسم نمیخوردم برات

نشد یه وقت کنار تو احساس درد و غم کنم

هر کاری کردم و نشد درداتو گاهی کم کنم

یه لحظه رو به روم بشین تلخ اگه بود حرفام برو

هرچی که میگی میشنوم نگو نمیبینم تورو

سر اومده صبرم ولی بدون تو دق میکنم

فقط تو روبه روم بشین من تو رو عاشق میکنم

چشام پره اشکه ولی هنوز به دنبال توام

یه جای خالی توی دلم هست که فقط مال توئه

یه آرزو داشتم اونم داری میگیری تا بری

برای موندن نه ولی برای رفتن حاضری

حالا که میری از پیشم چشمای خیسم و ببین

بیا و قبل رفتنت یه لحظه روبه روم بشین
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 278
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 311
  • بازدید ماه : 508
  • بازدید سال : 2,225
  • بازدید کلی : 27,231