loading...
سایت هوادارن سلطان احساس مجید خراطها
سامان سلیمی بازدید : 65 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
بالاخره بعد از 2 سال سکوت وحید خراطـــها تقدیم می کند
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای وحید خراطها با نام "ای خدا" با دو کیفیت + متن آهنگ
(تنظیم , ترانه , میکس مسترینگ : مجید خراطـــها)
(با تشکر از : مجتبی لطفی و پیمان رشیدی)
*پخش اختصاصی سلطان احساس دات کام*



دانلود با لینک مستقیم


............................................................................................

دانلود از سرور پرشین گیگ / لینک کمکی


............................................................................................

دانلود از سرور پیکوفایل / لینک کمکی


............................................................................................

کاور آهنگ

متن آهنگ ای خدا

از همه دنيا بريدم ديگه ميرم برنگردم
از کس و ناکس کشيدم باز به هيشکي بد نکردم

شب به شب يادت ميفتم پس همین شبهارو عشقه
خدا هم مثل دل من اين دل تنها رو عشقه

اي خدا تنها تو از دردم خبر داري
من که ميدونم منو تنها نميذاري

اي خدا درد منو تنها تو ميفهمي
تو خودت تنهايي و تنها رو ميفهمي

عاشقي کردم و موندم کسي بامن راه نيومد
به شباي بي ستارم لحظه اي هم ماه نيومد

هرکي يک روزي جداشد با رقيبام هم صدا شد
هرکي يک روزي جدا شد دل من باز بي نوا شد

ديگه هيچکس رو ندارم خداجون تنها تو موندي
ولي اي کاش دستمو به اونکه رفته ميرسوندي

اما من حرفي ندارم هرچي قسمت باشه عشقه
اگه خونه دل خونت تو دلم غم باشه عشقه

دردمو کاش جز تو به هيشکي نميگفتم
دستمو ميگيري صدبارم که مي افتم

حالا افتادم من و دنيا ولم کرده
اونکه رفته کاري کن تا زودي برگرده

اي خدا تنها تو از دردم خبر داري
من که ميدونم منو تنها نميذاري

اي خدا درد منو تنها تو ميفهمي
تو خودت تنهايي و تنها رو ميفهمي
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 401
  • بازدید سال : 2,118
  • بازدید کلی : 27,124